O nas

“Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować ani jednego dnia w swoim życiu”

Kiedy nasz wielki sen staje się tak ważny, że w końcu przeradza się w prawdę, to znaczy, że od zawsze musiał być on oparty na pasji, wiedzy, profesjonalizmie i dobrej woli. Barber Mind powstał dokładnie w taki sposób – zrodził się bezpośrednio z moich marzeń. Z marzeń Hiroshiego Vitanzy aka Hiro. Pasja i wiedza o zawodzie barbera wzrastała razem ze mną już od najmłodszych lat. Całe swoje życie poświęciłem czemuś, co początkowo było stylem życia, później przekształciło się w markę, aż w końcu stało się moim sposobem myślenia – umysłem Barbera – Barber Mind. Na każdym kroku mojej barberskiej ewolucji towarzyszyła mi wola stworzenia, unikalnej na skalę światową, linii w stu procentach włoskich produktów. Takich, które będą cechowały silne korzenie „Roots”, tradycje i najwyższa jakość oraz jednocześnie: badania, nieustanny rozwój, innowacja, styl i kreatywność. Od pomady „Roots” aż do olejku „Swing” – wszystkie te produkty ugruntowały markę Barber Mind na rynku. Naszeprodukty stały się widoczne i odczuwalne, od designu aż do efektów na włosach i brodach tych, którzy mieli okazję ich wypróbować. Styl linii naszych pomad jest oparty na świecie „ink”, czyli tatuaży. Kolory, jakimi odznaczają się „Roots”, „Killer”, „Ghost” i „Ink” to niebieski, czerwony, biały i czarny, czyli podstawowa paleta każdego tatuażysty. Dlaczego? Moje pragnienie by marka Barber Mind stała się znana było tak duże, że wytatuowałem sobie logo na ramieniu jeszcze zanim stało się marką. Inspiracją dla linii kosmetyków do brody były z kolei dwa style muzyczne. Takie, które bezsprzecznie stały się kulturowym przełomem w Stanach Zjednoczonych w latach 30′ i 40′, czyli muzyka BeBop i Swing. Oba te gatunki były niezwykle innowacyjne w swoich czasach. Pozwalały młodym ludziom odciąć się od przeszłości, lecz jednocześnie szanować wartościowe korzenie muzyki Jazz. To jest dokładnie to, co próbuję robić dzisiaj – nie zapominać o moich korzeniach podczas tworzenia czegoś innowacyjnego. Cóż więcej mogę powiedzieć?

logo_200